Головна сторінка

Бриф Для учасників Восьмого українського студентського фестивалю реклами Відбір учасників для програми «Контроль якості» від МакДональдз – робоча назва Суть програми



Скачати 36.41 Kb.
НазваБриф Для учасників Восьмого українського студентського фестивалю реклами Відбір учасників для програми «Контроль якості» від МакДональдз – робоча назва Суть програми
Дата конвертації11.07.2017
Розмір36.41 Kb.
ТипАнкета

Бриф

Для учасників Восьмого українського студентського фестивалю реклами
Відбір учасників для програми «Контроль якості» від МакДональдз – робоча назва

Суть програми




Протягом листопада 2012-лютого 2013 з учасників екскурсій Відкриті двері (35 МакДональдз, 22 міста) ми відбираємо 35 учасників програми «Контроль якості». Вони відвідають підприємства постачальники компанії МакДональдз – Осі фуд солюшнс (м’ясні полуфабрикати), Фарм Фрітс (картопля фрі), БМК (молочні суміші). Під час екскурсій учасники дізнаються, як готуються продукти для МакДональдз, наскільки суворо дотримуються санітарно-гігієнічні умови на виробництві, дізнаються про критерії якості та безпеки продукції.
Під час кожної екскурсії буде відзнято рекламний відео-ролик, який пізніше буде транслюватися на ТВ.

Етапи проведення програми






Етап

Період

Опис

1 етап

Заповнення анкет


1 листопада 2012 – 1 березня 2013

З 1 листопада 2012 року ми запропонуємо всім учасникам програми Відкриті двері, які у опитуванні після відвідання екскурсії відповіли «Так» на питання «Чи хотіли б Ви взяти участь у зйомках рекламних роликів МакДональдз» заповнити анкету. Анкета буде розміщена на корпоративних сайтах МакДональдз.
Пропозиція взяти участь у програмі «Контроль якості» та заповнити анкету буде надсилатися учасникам екскурсій Відкриті двері електронною поштою (учасники за бажанням залишають електронну адресу у листі опитування після екскурсії).
Анкета буде надіслана також відвідувачам, які проходили екскурсію у 2011-першій половині 2012 року.
У лютому 2013 року буде ефір ТВ ролику з тегом про програму «Контроль якості». В ролику відвідувачам буде запропоновано записатися на екскурсію «Відкриті двері» на корпоративних сайтах. Після того, як вони відвідають екскурсію, і дадуть схвальну відповідь на питання про участь у рекламних роликах МакДональдз, їм також буде надіслана пропозиція заповнити анкету кандидата на участь у програмі «Контроль якості».


2 етап

Відбір учасників програми

1-15 березня 2013


На основі заповнених анкет будуть обрані 35 учасників екскурсій.


3 етап

Відвідання постачальників та зйомки ТВ роликів

Кінець березня – вересень 2013 року

Учасників програми буде розбито на 3 групи для відвідування різних постачальників (кожен учасник відвідає тільки одного постачальника).
Під час кожної екскурсії до постачальника буде відзнято ТВ ролік про якість відповідного продукту.


Графік екскурсій та виходів роликів в ефір




Постачальник

Екскурсія

Ефір

Осі фуд солюшнс (м’ясні полуфабрикати)

кінець березня – початок квітня 2013

травень 2013

Фарм Фрітс (картопля фрі)


вересень 2013

листопад 2013

БМК (молочні суміші)


травень 2013

липень-серпень 2013


Цільова аудиторія




Відвідувачі МакДональдз

  • які позитивно ставляться до МакДональдз, часто відвідують, мають улюблені страви

  • які шукають раціонального аргументованого підґрунтя свого позитивного ставлення до компанії та її страв


Завдання для учасників



Розробити комплексну комунікаційну програму, результатами якої будуть:

  • 1.000.000 осіб отримають інформацію щодо програми «Контроль якості»

  • Щонайменше 10 осіб запишуться на участь у програмі, попередньо пройшовши екскурсію «Відкриті двері» та надавши згоду на участь у подальших рекламних комунікаціях.


Доступні канали комунікації:

  • Інтернет, включаючи соціальні мережі, в т.ч. корпоративні МакДональдз

  • Плазмові екрани та будь які інші інформаційні носії у закладах МакДональдз


Для участі у конкурсі необхідно надати:

  • Концепцію креативної ідеї комунікації

  • Сформульовані ключові повідомлення комунікації, її салогани

  • Орієнтовний бюджет та строки проведення комунікаційної кампанії.